Az EM-TECHNOLOGY HUNGARY KFT.
által az, EMTECH Webáruházon keresztüli termékértékesítése körében
alkalmazott Vásárlási Feltételek
I. A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott
termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni
kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés”
gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla
végösszegét és a várható szállítási költséget, melyet egy hozzávetőleges „tól-ig” tartományban határozunk
meg. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre,
melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés
végösszegét.
II. A rendelés
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és
úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra.
A vásárlás
Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül
választhat:
 már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
 új vásárlóként akar regisztrálni
 esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail
címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges
adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell
jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A szállítás
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
 Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
 GLS Csomag Pont-on történő személyes átvétel
 személyes átvétel EMTECH Központi Irodában (előre egyeztetett időpontban)
2
A fizetési mód
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
 banki átutalás, előreutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése
“függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését
aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
 utánvét – (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS
futárszolgálat munkatársának)
 Fizetés egy Ön által kiválasztott GLS Csomag Ponton – átvételi helyen (a megérkezett bontatlan,
sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni. A bankkártyás
fizetési lehetőségről az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell.)
 készpénz – (Központi Irodánkban egy előre egyeztetett időpontban)
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés”
gombra.
III. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket az EMTECH Webáruházban a termékek
mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a
szállítási költséget. A hozzávetőleges, kalkulált szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés
véglegesítése előtt, valamint a Szállítási feltételek között megtalálható. Amennyiben az EMTECH
Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a
korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új
adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy
bármely fél elálljon a szerződéstől.
A megrendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1-3 munkanapon belül megtörténik. Hétköznap a 14:00 óráig beérkezett
rendelések még aznap feldolgozásra kerülnek. A termékek jellegéből adódólag előfordulhat a Vásárlási
Feltételekben meghatározottaktól eltérő munkamenet.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Megrendelés visszaigazolása
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy
automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.
Személyes átvétel esetén hívja a Központi Irodánkat (+36 1 240 7090) vagy az e-mailben található
telefonszámot.
3
IV. Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki (előre) utalásra, vagy átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény
kézbesítőjének. Jelenleg bankkártyás illetve PayPal vagy más online fizetésre az EMTECH Webáruházban
nincs lehetőség.
Személyes átvételkor csak készpénzes fizetésre van lehetőség, bankkártyás terminált jelenleg nem
üzemeltetünk.
V. Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége
van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
a) Szállítási díjak:
Szállítási díjaink a Magyarország területén egységesek és súlymérték szerint sávos
meghatározásúak.
1 csomag göngyöleggel együtt, maximum 40 kg súlyú lehet.
Súly (Házhoz szállítás esetén) Ár
0,0 – 2,5 kg 990 Ft
2,5 – 5,0 kg 1190 Ft
5,0 – 10 kg 1390 Ft
10 – 20 kg 1590 Ft
20 – 40 kg 1790 Ft

GLS Csomag Pontra szállítás esetén Ár
Egységesen súlytól függetlenül < 40 kg 890 Ft

Többcsomagos szállítás esetén Ár
Csomagonként < 40 kg 1690 Ft

b) Szállításhoz kapcsolódó megjegyzések
A szállításhoz kapcsolódó fontos információkat a rendelés véglegesítése előtt a Megjegyzés
szövegdobozban kell megadnia. (Pl: délelőtt, vagy délután tartózkodik a megadott címen és
mikortól tudja átvenni a csomagot)
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként
mindenképpen olyan címet kell a vásárlónak megadnia, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi
majd a csomagot (például munkahely).
A rendelés során a Megjegyzés rovatba írjon minden olyan információt, ami a szállításnál fontos
lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen adja meg az illető személy nevét
és elérhetőségét.
Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot,
illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál
senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges,
értesítést hagy.
A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, akkor
a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak, az EMTECH Központi Irodába. GLS ponton 5
napig tárolják a csomagot, utána a futár visszaszállítja a csomagot az EMTECH Központi Irodába.
4
VI. A szállítástól való elállás
Ha az EMTECH Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben
meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani,
köteles erről a megrendelőt haladéktalanul írásban tájékoztatni, egyidejűleg a banki átutalás, előreutalás
esetén az átutalt összeget a megrendelő számlaszámára visszautalni. Az EMTECH Webáruház nem köt
szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy
nagykorú.
VII. A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi állapotában vesszük vissza.
VIII. Elállási jog
A megrendelő a vásárlástól számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az
elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő
által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől és az áru
visszaszolgáltatásától számított 14 napon belül visszatéríteni, amennyiben a termék csomagolása
bontatlan, mennyiségi és minőségi hiányosság nem tapasztalható.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék (kozmetikai, tisztítószer,
mikrobiológiai készítmény és takarmány-kiegészítő stb.) csomagolását felbontotta, és/vagy
rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő
költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti az áru nem
rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru
nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru
állapotának romlását, tönkremenetelét, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan
vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében
derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék
visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a
küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos
tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014.(II.26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti
Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
5
IX. Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott
rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést
követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
X. Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az
EMTECH Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a
vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk
regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz a fenti értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi
kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése
visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy
telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután
már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található
elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
XI. Webáruház működésével kapcsolatos
hibabejelentések
A vásárló az EMTECH Webáruház hibás működéséről az EMTECH Központi Iroda elérhetőségeken tehet
bejelentést, telefonon, vagy emailes üzenetküldési módszerrel. A Központi Iroda elérhetőségeit az EMTECH
Webáruház alsó menüsorában találhatja meg. További kapcsolat felvételi lehetőség az EMTECH Webáruház
alsó menüsorának „Kapcsolat” opciója melynek során egy űrlap kitöltésével szintén felveheti a kapcsolatot
a Webáruház munkatársaival.
XII. Kiegészítések
Jelen Vásárlási Feltételek 2017 részét képezik az alábbi útmutatók és szabályozások:
a) Szállítási és fizetési feltételek
Elérhető az EMTECH Webáruház felső menüsorából
b) Adatvédelmi nyilatkozat
Elérhető az EMTECH Webáruház alsó és felső menüsorából
c) ÁSZF
Elérhető az EMTECH Webáruház alsó és felső menüsorából
Budapest, 2017. december 4.