Az EM-TECHNOLOGY HUNGARY KFT.
által az, emóció 7.84 Webáruházon keresztüli termékértékesítése körében
alkalmazott Vásárlási Feltételek
I. A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott
termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni
kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés”
gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla
végösszegét és a várható szállítási költséget, melyet egy hozzávetőleges „tól-ig” tartományban határozunk
meg. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre,
melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés
végösszegét.
II. A rendelés
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és
úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra.
A vásárlás
Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül
választhat:
 már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
 új vásárlóként akar regisztrálni
 esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail
címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges
adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell
jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A szállítás
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
 Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
 GLS Csomag Pont-on történő személyes átvétel
 személyes átvétel EMTECH Központi Irodában

Fizetési módok

A megvásárolt termékek vételárának kiegyenlítése csak az alábbiakban meghatározott fizetési módok valamelyikének igénybevételével hajtható végre, és a Vevő a rendelés véglegesítésével elfogadja, hogy egyéb kondíciók melletti teljesítésre nem nyílik lehetősége.

Előreutalás

    1. Előreutalásos vásárlás esetén a Vevő a vételárat előre átutalja az Eladó OTP Banknál vezetett 11795009-20012955-00000000 számú pénzintézeti számlájára.
    2. Az Eladó kizárólag azon a napon kezdi meg a termék megküldését a Vevő részére, amelyiken a hiánytalanul átutalt vételár közép-európai idő szerint 12:00 órával bezárólag az Eladó előző pontban megjelölt bankszámláján jóváírásra került.
  • A Vevő tudomásul veszi, hogy a pénzintézeti átutalás jóváírásának időtartamát az Eladónak nem áll módjában befolyásolni, ennél fogva az Eladót az esetleges átutalási késedelemből fakadóan felelősség vagy helytállási kötelezettség egyáltalán nem terheli.

Utánvétel

    1. Utánvétes vásárlás esetén a Vevő arra vállal kötelezettséget, hogy a teljes vételárat a termék (a termékek) kiszállításával egy időben, annak (azok) átvételekor fizeti meg az utánvét díjjal együtt a GLS futárnak készpénzben vagy bankkártyával, előre pontosan kiszámított és a termékrendelés folyamán közölt összegben.

Fizetés egy Ön által kiválasztott GLS Csomag Ponton

      1. Átvételi helyen. A megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni. A bankkártyás fizetési lehetőségről az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell.

Személyes átvétel

      1. Személyes átvétel esetén a Vevő arra vállal kötelezettséget, hogy a teljes vételárat a termék személyes átvételével, az Eladó telephelyén, nyitvatartási idejében, fizeti meg az Eladó erre jogosult alkalmazottjának készpénzzel vagy bankkártyával, a termékvásárlás folyamán közölt összegben, a számla vagy vásárlást igazoló nyugta átvételével egy időben.
      2. Az személyes átvétel helye az Eladó jelenkori Központi Irodája, cégbejegyzés szerinti székhelye: 2011, Budakalász, Szentendrei út 1-3.

SimplePay online fizetés – online fizetés esetén a megrendelés házhozszállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg.

      1. A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. A kártyás fizetés a SimplePay felületén történik, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően.
        A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI:

        1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya
          adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
        2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
        3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
        4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a
          webáruház oldalára.
          Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a
          „Megrendelés” gombra.

 

 

 

 

III. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket az emóció 7.84 Webáruházban a termékek
mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a
szállítási költséget. A hozzávetőleges, kalkulált szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés
véglegesítése előtt, valamint a Szállítási feltételek között megtalálható. Amennyiben az emóció 7.84
Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a
korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új
adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy
bármely fél elálljon a szerződéstől.
A megrendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1-3 munkanapon belül megtörténik. Hétköznap a 12:00 óráig beérkezett
rendelések még aznap feldolgozásra kerülnek. A termékek jellegéből adódóan előfordulhat a Vásárlási
Feltételekben meghatározottaktól eltérő munkamenet.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Megrendelés visszaigazolása
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy
automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.

IV. Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki (előre) utalásra, online bankkártyás fizetéssel vagy átvételekor kell kifizetni készpénzben/bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.
Személyes átvételkor készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
V. Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége
van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
a) Szállítási díjak:
Szállítási díjaink a Magyarország területén egységesek és súlymérték szerint sávos
meghatározásúak.
1 csomag göngyöleggel együtt, maximum 40 kg súlyú lehet.
Súly (Házhoz szállítás esetén) Ár
0,01 – 3,0 kg 1.990 Ft
3,01 – 5 kg 2.090 Ft
5,01 – 10 kg 2.290 Ft
10,01 – 20 kg 2.690 Ft
20,01 – 40 kg 3.190 Ft

GLS Csomag Pontra szállítás esetén Ár
Egységesen súlytól függetlenül < 40 kg 2.190 Ft

Utánvétes fizetés esetén plusz 350 Ft utánvét díjat számolunk fel.

Többcsomagos szállítás esetén Ár
Csomagonként < 40 kg 2.890 Ft

b) Szállításhoz kapcsolódó megjegyzések
A szállításhoz kapcsolódó fontos információkat a rendelés véglegesítése előtt a Megjegyzés
szövegdobozban kell megadnia. (Pl: délelőtt, vagy délután tartózkodik a megadott címen és
mikortól tudja átvenni a csomagot)
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként
mindenképpen olyan címet kell a vásárlónak megadnia, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi
majd a csomagot (például munkahely).
A rendelés során a Megjegyzés rovatba írjon minden olyan információt, ami a szállításnál fontos
lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen adja meg az illető személy nevét
és elérhetőségét.
Nehezen megtalálható szállítási cím esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot,
illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál
senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges,
értesítést hagy.
A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, akkor
a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak, az EMTECH Központi Irodába. GLS ponton 5
napig tárolják a csomagot, utána a futár visszaszállítja a csomagot az EMTECH Központi Irodába.

VI. A szállítástól való elállás
Ha emóció 7.84 Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben
meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani,
köteles erről a megrendelőt haladéktalanul írásban tájékoztatni, egyidejűleg a banki átutalás, előreutalás
esetén az átutalt összeget a megrendelő számlaszámára visszautalni. Az emóció 7.84 Webáruház nem köt
szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy
nagykorú.
VII. A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi állapotában vesszük vissza.
VIII. Elállási jog
A megrendelő a vásárlástól számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az
elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő
által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől és az áru
visszaszolgáltatásától számított 14 napon belül visszatéríteni, amennyiben a termék csomagolása
bontatlan, mennyiségi és minőségi hiányosság nem tapasztalható.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy
rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő
költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti az áru nem
rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru
nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru
állapotának romlását, tönkremenetelét, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan
vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében
derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék
visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a
küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos
tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014.(II.26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti
Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

IX. Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott
rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést
követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
X. Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az
emóció 7.84 Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a
vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk
regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz a fenti értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi
kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése
visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy
telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután
már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található
elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
XI. Webáruház működésével kapcsolatos
hibabejelentések
A vásárló az emóció 7.84 Webáruház hibás működéséről az EMTECH Központi Iroda elérhetőségeken tehet
bejelentést, telefonon, vagy emailes üzenetküldési módszerrel. A Központi Iroda elérhetőségeit az emóció 7.84
Webáruház alsó menüsorában találhatja meg. További kapcsolat felvételi lehetőség az emóció 7.84 Webáruház
alsó menüsorának „Kapcsolat” opciója melynek során egy űrlap kitöltésével szintén felveheti a kapcsolatot
a Webáruház munkatársaival.
XII. Kiegészítések
Jelen Vásárlási Feltételek részét képezik az alábbi útmutatók és szabályozások:
a) Szállítási és fizetési feltételek
Elérhető az emóció 7.84 Webáruház alsó menüsorából
b) Adatvédelmi nyilatkozat
Elérhető az emóció 7.84 Webáruház alsó menüsorából
c) ÁSZF
Elérhető az emóció 7.84 Webáruház alsó  menüsorából
Budakalász, 2022. szeptember 13.